کراتینین تمایل به نوسان کلیه پلی کیستیک بیماری بیماران
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین تمایل به نوسان کلیه پلی کیستیک بیماری بیماران

مادر من از بیماری کلیه پلی کیستیک و کراتینین تمایل به در نوسان است. من دارم در مورد راه های کمک به سطح کراتینین خود باقی بماند است.

برای بیماران مبتلا به PKD، سطح کراتینین سرم در نوسان است این بدان معناست که بیش از 50 درصد از عملکرد کلیه بافت توسط کیست بزرگ شدن کلیه ها آسیب دیده شده است. اگر کنترل موثر نیست، عملکرد کلیه همچنان رو به کاهش و در نهایت بیماران به راحتی می توانید از نارسایی کلیه رنج می برند.

به نظر از این، کارشناسان کلیه در اینجا برخی از پیشنهادات ممکن است کمک کند که سطح کراتینین ماندن را مادر خود می باشد.

(1) داروهای خوراکی: در درمانگاه، به عنوان Ketosteril برخی از داروها می توانند تولید کراتینین و افزایش دفع کراتینین به طور موثر کمک کند، به طوری که آنها می توانند به کاهش سطح بالای کراتینین تا حدی.

2 دارو حمام و پا حمام: هر دو از این دو راه حل می تواند گردش خون را در سراسر بدن بهبود، به طوری که خون جریان به کلیه ها و کلیه ها می تواند خون در هر دقیقه فیلتر کنید. بنابراین، بیشتر از کراتینین از بدن حذف شده است.

3 دایره درمانی: این درمان تنها در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری در دسترس است که جذب محصولات و سموم دفع زباله از طریق پوست از بدن کمک می کند. همانطور که بیشتر و بیشتر به کراتینین تخلیه شده است، سطح کراتینین بالا کاهش می یابد.

همه روشهای بالا می تواند به کاهش سطح بالای کراتینین کمک کند، اما رانندگی آن را از ریشه، بیماران مبتلا به PKD همچنین باید برخی از روش های درمانی است که می تواند کیست های کلیوی را کاهش می دهد و حفاظت از بافت کلیه باقی مانده است.





:: برچسب‌ها: سطح بالا بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: